Thursday 29 January 2015

Perbezaan Shaklee

Hari ini saya nak cerita sedikit apa perbezaan Shaklee dengan yang lain-lain. Shaklee ni kalau u all semua nak tahu ia sentiasa selamat secara semulajadi dan telah terbukti berkesan selama lebih 50 tahun. Kenapa saya kata Shaklee ni selamat , berkesan dan mesra alam? 

Bagi menjaga kualiti produk , Shaklee telah menjalankan lebih daripada 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun dan 350 ujian-ujian pencemaran dikendalikan bagi setiap ramuan botani baru. Bahan botani yang digunakan telah mendapat pengesahan daripada pihak ketiga bagi menjamin potensi produk supaya mendapat 100% jaminan kepuasan.

Shaklee telah melaburkan sebanyak USD 300 juta dalam membuat ujian penyelidikan dan pembangunan ke atas produk. 60 orang saintis Shaklee telah terlibat dalam menjalankan ujian penyelidikan ini. Dimana terdapat 70 kajian klinikal bercetak dan terdapat 55 paten dan paten tertunda. Semasa kajian yang ke 50 telah menunjukkan pengguna Shaklee telah mengambil makanan tambahan dalam jangkamasa yang panjang untuk mendapat kesihatan yang lebih baik.

Produk Shaklee ni mesra alam kalau u all semua nak tahu kerana tiada perasa tiruan,tiada pemanis tiruan,tiada pewarna atau lemak trans, tiada bendasing tersembunyi, tiada ujian terhadap haiwan, tiada bahan yang diharamkan dan tiada peluntur klorin.
Inilah serba sedikit info kenapa produk Shaklee ni berbeza.

No comments:

Post a Comment